ponedjeljak, 13. lipnja 2011.

Oslikane balerinke

Morala sam ih urediti. Već su me neko vrijeme gledale crne i bezlične..a sada veselo hitaju, po kiši i suncu, u novi dan!!
...boje i mašta mogu svašta!!

Broj komentara: 11:

  1. ajme što su dobre... obožavam kada netko uredi sasvim obične svakodnevne stvari i onda one postanu tako posebne da ti niti jedan dan više ne može biti siv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako su vesele i sretne! Mislim da jedva čekaju pokazati se svijetu :)) Ili već jesu i sada se odmaraju za idući izlazak?
    Pozz:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj prekrasne suu draga, baš prekrasne!!!
    Kiss:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Što?Tko?Kuda?FanTastične su,zbilja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajoj, savršene su!!!! Izvedba fenomenalna!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne su, odlično si ih preuredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lude su!!!!!!!! I ja bi jedne takve nosila :))
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Jedinstvene su i zbog toga predivne!

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavam balerinke ! A ove su stvarno za poželit ih imati u svojoj kolekciji! Skroz slatko!

    OdgovoriIzbriši
  10. Strava! prelude su i rado bi ih nosila :-), a one torbe koje si oslikala!? Claudia definitivno ti si za moju kuću. Ni ja ne volim klasične torbe, imam jednu kričavo žutu od NAFNAFA i sada znam šta mi je činiti s njom. Čestitam na izložbi koju nažalost nisam stigla pogledati ali sigurna sam da će biti još mnogo prilika. Vidjela članak na liburnijskom portalu, sve 5 :-))))) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails