nedjelja, 5. lipnja 2011.

More,Lovran,barke...ljeto!!!

Slikice su tematski povezane sa 2.regatom tradicijskih barki na jedra  "Nino Gasparinic" na kojoj sam imala prilike izlagati svoje radove. Naravno,u našem Lovranu!! Oslikala sam i jedno slatko ogledalo i crijepove..bilo je i prodaje! Program možete pročitati ovdje.







Zahvaljujem udruzi Lovranska lantina koja mi je to omogućila! I veliki morski pozdrav svima!!

Broj komentara: 5:

  1. Savršeni ljetni motivi sa krasnim kombinacijama boja, ma baš je efektno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da si ponovo sa nama:) Vratila si se sa prekrasnim radovima, bravo draga!

    Pusa i hvala na komentarima...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam drage moje..da,vratih se..i nadam se da ću tu biti malo češće ;)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails