subota, 30. travnja 2011.

Oda ženstvenosti...

"Odlučio sam da te volim
nadam se da ovo nije pjesma
Odlučio sam da te volim
i pustim prašinu da živi dok je ne zaprosi vjetar
i prenese preko praga od sada
Da
sad gledam kroz tvoje oči
ti si nišan na licu moga anđela
oprosti mi što odlazim
ja nikada ne ostajem...

Odlučio sam da te volim
i onim čega se najviše bojim
abortusom i atomskom bombom
ti i ja smo taoci visina
sve dok se zemlja ne oduži oblacima
bez imalo sebe...
Da
sad gledam kroz tvoje oči
ti si nišan na licu moga anđela
oprosti mi što odlazim
ja nikada ne ostajem..."
Damir Urban





Žena,neiscrpan izvor inspiracije...
Oko,prozor u dušu,vječni izvor inspiracije...

Broj komentara: 5:

  1. Isto tako i kod mene ... nema tona ... što je to s tehnikom? Ne, zaista, Claudia, mogu samo gledati i diviti se. "Oko", gledam već po n-ti put. Očarana sam.
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. A ja sam.....zanijemila, dobro da sam pismena. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam drage moje!! Zaista,zadnje vrijeme radim..radim punom parom i oprostite mi što me nema kod vas češće! I drago mi je da vam se sviđaju moja nova djela :)) Veliki pozzdrav!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails