subota, 9. travnja 2011.

Moja prva samostalna izložba (Opatija,02.04.2011.)

Dočekala sam i taj dan i bio je savršen.
Sunce,proljeće,miris propupalog cvijeća i moja sreća veća nego ikada.

Dragi ljudi,prijatelji,znanci...velika potpora u mom umjetničkom radu bez kojih ovakvo slavlje nebi bilo moguće!

U prekrasnoj galeriji "Opatijski portun" 02.04.2011. otvorila sam svoju prvu samostalnu izložbu.
Dan i večer su bili nabijeni emocijama.
Osjećaji koji su buktali u meni, poput plamena, čekali su da se ugase sa suzama radosnicama,koje su kliznule ali samo od sreće!!

Znate li koliko znače zagrljaji prijatelja,stisci ruku dragih ljudi,oči koje ne kriju sreću?!
Ja sam stvarno sretna osoba jer imam divne ljude oko sebe!!

Hvala Vam!!






















Broj komentara: 11:

  1. Iskrene čestitke, želim puno uspjeha i u budućnosti. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskrene čestitke, i ja ti želim još puno, puno ovakvih trenutaka, iako će ova prva zauvijek ostati prva i posebna:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ambijent za slike je,kako vidim, bio odličan i slike su ti se izvrsno uklopile. Čestitam ti na prvoj izložbi i sigurna sam da će ih biti još.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve to i svi oni su bili na tvojoj prvoj samostalnoj izložbi?????Wow,koliko se toga ovdje moglo vidjeti!!!!Čestitam draga Claudia i želim još puno,puno takvih događaja kao i "prolivenih" suza radosnica!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Iskrene čestitke. Predivan doživljaj i osjećaj za pamćenje. Sve si ti to zaslužila i radujem se zbog tebe i tvojih budućih izložbi. Led je probijen!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam ti, Claudia :)) Mogu samo pokušati zamisliti kakav je to osjećaj bio imati svoju izložbu ... zalužila si ju, definitivno. Želim ti još puno ovakih divnih trenutaka.
    Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  7. čESTITKE. Tvoje su slike našle krasan ambijent.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Jesi, sretna si osoba...ne poznam te "oko u oko"... ali te ipak poznam....tvoji radovi mi govore da si jedna izuzetno vesela i maštovita osoba..sve čestitke na izložbi a i na prijateljima...pozdrav iz Slavonije

    OdgovoriIzbriši
  9. Pridružujem se čestitkama i od srca želim da ovo stvarno bude prva izložba u nizu. Radovi su lijepi i zaslužili su da ih vidi što više ljudi. pozdrav, Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  10. čestitam na izložbi, prostor je zaista prekrasan i tvoji radovi su baš lijepo došli do izražaja... :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. iskrene čestitke na prvoj samostalnoj izložbi sa željma da ih bude još više!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails