subota, 8. siječnja 2011.

Vile i njihov čarobni svijet...

Dobila sam preslatku narudžbicu za Slastičarnicu Dolce Bolero u Rijeci!! 
Naslikati vile i šarenilo njihovog svijeta kao oznake za skladište i toilet. A sada oslikavam i veliku staklenu vazu u kojoj će se držati šećerići..ali o tome kad se oslika,posuši i ispeče u peći...


Ivana,imaš super ideje!!!
 

 

Broj komentara: 7:

  1. Prekrasno!!!
    Jedva čekam vidjeti ostatak i naravno posjetiti najbolju Riječku slastičarnicu.
    Uz tvoje radove ona će zasigurno biti još bolja i interesantnija.
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ideja je prekrasno pretvorena u vilinski svijet. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je ovo lijepo a ne neke bez veze napisane oznake. Neznam kakva je slasičarnica ali meni je ovo baš veselo i lepršavo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam drage moje na lijepim riječima!! Pusa svima!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je prekrasno, a i ideja je super.

    OdgovoriIzbriši
  6. e ova slika za toalet mi je super i ja bi mogla napraviti sličnu za moj wc,ali sa dekupažom jer nemam pojma o crtanju ,pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails