utorak, 18. siječnja 2011.

Morrison

Užurbani dan...ali sve sam stigla...
Jim Morrison,akril na platnu 40x50

Broj komentara: 10:

  1. Ja bi ovu sliku nazvala Morrison u plamenu...totalno je cool, jako mi se sviđa!
    Kiss draga.

    OdgovoriIzbriši
  2. Morrison je bio vatreni čovijek!!
    Zato vatra i oslikava najbolje njegov karakter i život!!
    Hvala draga!! Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. slika ti je presavršena,da li znaš ,tj.vjerujem da znaš nacrtati bon jovija.moja kćer ga obožava i koliko bi me koštala ta tvoja kreacija,sorry na ovom pitanju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mamakreativka,hvala vam od srca! možete mi se javiti na mail claudia.tessitori@gmail.com pa ćemo sve dogovoriti!! Bon Jovi-može!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Potpisujem Zondru u cijelosti. Moja prva asocijacija je Morrison u plamenu. Sviđa mi se.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Prije svega slika je super zato što predstavlja čovjeka o kome je riječ i sve su njegove crte lica tu ,ali dojam cjelokupnog rada sa dodatkom energije jednostavno te obuzima.:-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam drage moje..sad sam u fazi Rock legendi i pripremam se za prvu samostalnu izložbuuuu...baš sam sretna!! :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails