subota, 22. siječnja 2011.

Cave and Hendrix


Platna su veličine 40x50..
I sad sam u fazi Rock legendi a ujedno je ovo priprema za prvu samostalnu izložbu uskoro...i jako se radujem!!

Broj komentara: 9:

  1. Odličan ciklus Rock legendi!!!
    Velika pusa i samo tako nastavi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj Cave, obožavani! Crno, crveno, i u pozadini : "... do you love me ... do you love me ... like I love you ..." Odlični radovi; Claudia :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Zondra :)) puse i tebi!!
    Sandra Z. da znaš da sam razmišljala napraviti ga na temu ..."do you love me?" al nekako mi je sjela "Red Right Hand"!! Hvala ti!! :))

    OdgovoriIzbriši
  4. ma ti si zakon! i apsolutno zaslužuješ samostalnu izložbu! bravo,bravo, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. aaaaa, imaš pravo .....Red right hand. A jesam ja neka. Nema veze, kad je Cave u pitanju, može bilo koja njegova stvar, uvijek mi krenu žmarci. Pusa draga :))

    OdgovoriIzbriši
  6. nisam te zaboravila samo razmišljamo o veličini platna.pusa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Rock vječno živi...
    Prekrasni radovi, držim ti fige za prvu samostalnu izložbu.
    Navrati na moj blog čeka te nagrada.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uopće se nisam iznenadila da osoba koja je naručila "Posljednju Hipi Mulu" je takva kreativka i umjetnica. Osjećala sam to i htjela ti zvrcnuti u profil pa završila ovdije i zaista imam po čemu čeprkati. Ostavljam ti veliki pozdrav i još jedan moj link :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. A Bimbi,hvalaaaa na divnim komplimentima!!! Vidim da ste i vi velika kreativka sa srcem!! Divno!! Obožavam vaše torbe!! Veliki pozdrav vam šaljem!! :))


    Melanzana:hvala na nagradici :)))
    Mamakreativka:nema problema,čujemo se :)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails