srijeda, 17. studenoga 2010.

Vjerujete li u vile?! ...ja da!

"Ne vjerujete mi?
Jeste li se ikada zapitali zašto se lišće prekrije tako predivnim bojama ujesen?
Ili od kud lagani povjetarac pored vašeg uha u vrućem ljetnom danu?
Zašto je u proljetnom jutru trava prekrivena kapljicama rose,a nije kišilo?

Kad jednom zaronite u carstvo vila,više nikad nećete gledati ovaj svijet istim očima.
Kad ugledate crveno i jantarno lišće ujesen,znat ćete da su vile s darom bojanja lišća imale pune ruke posla.
Kad osjetite dašak vjetra,osvrnite se,možda uhvatite Vidijin odbljesak.
Kad ugledate kapljice na travkama,znat ćete da ste se upravo mimoišli s vodenvilama."
                                                                             Kraljestvo Nigdjevila


 

Broj komentara: 8:

  1. Slažem se sa Edom, predivni radovi!!!
    Mogla bi lako ilustrirati i dječje slikovnice.
    U vile vjerujem samo u pričama jer ih jedino u njima još ima. U svakom od nas ako smo dobri čuči jedna mala vila. Ćut će je i vidjeti samo oni odabrani a takvih je danas na žalost jako malo. Poneka od njih živi u "perima" i slikama umjetnika kao ti.
    A ti si draga Claudija biser u školjci koji samo čeka trenutak da zasja svojim pravim svjetlom.

    Kiss.

    P.S. Baš sam si dala oduška:)

    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja vjerujem u vile! vjerujem! i sigurna sam da si ti jedna od njih jer samo vila može napraviti nešto ovako divno!

    OdgovoriIzbriši
  3. predivan post. radovi su prekrasni. ja vjerujem u vile,vjerujem da se nalazi u svakoj maloj umjetničkoj duši kao sto si ti.

    OdgovoriIzbriši
  4. pa kakvo je to pitanje? naravno da vile postoje! pa pogledaj ih na svojim slikama

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja vjerujem u vile, tko je taj koji je rekao da ne postoje, zar bi bilo ovih prekrasnih blogova i radova da nema vila. A ilustracije slikovnica i ostalog... Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Slažem se sa svime gore navedenim. Tko ne vjeruje u vile nije umjetnička duša. Ti to jesi što nesebično pokazuješ kroz svoje radove.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails