nedjelja, 28. studenoga 2010.

Prijateljstvo..

Moja prijateljica nosi prekrasno malo biće..nosila ju je 9 mj. a uskoro bi trebala ugledati svijetlost dana,osjetiti toplinu majke i snagu oca...moja prijateljica je presretna i mi skupa s njom!!
Ah,koliko smo toga prošle zajedno..plača i smijeha,tuge i sreće...nije sve uvijek bilo bajno ali znamo čemu služe prijatelji,ne?! Al te tužne stvari su nas ojačale i produbile našu privrženost! A ja sam sretna jer imam oko sebe krug kvalitetnih ljudi koji su ono što jesu,koji ne nose maske,koji se ne srame pokazati osjećaje i znam da smo tu uvijek jedni za druge!! I na tome sam im neizmjerno zahvalna!
Njegujte prijateljstva jer ona su čvrste kule,luke u koje se sklanjate kad je nevrijeme vani!!
 Olovka na papiru...crtež inspiriran današnjim krasnim danom.
Hvala Vam cure moje!! Voli Vas Clloe :)

Broj komentara: 8:

  1. Divan crtež, vidim neko stanje zamišljenosti i iščekivanja, baš kako je vjerojatno prijateljica i bila u tom trenutku :)
    Inspiriralo me da i ja jednoj "svojoj" trudnici zamrznem blaženo stanje u nekoj tehnici, imam još samo par mjeseci do njenog D-daya, a pridošlica raste iz dana u dan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. predivan post,crtež je fantastičan

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala drage moje..a ja sam tako sretna!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. zauvijek ovjekovječena povezanost majke i djeteta! prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. šmrc! uvijek me taznježe bebe i trudnice i ovakvi lijepi i iskreni tekstovi, a najviše prijateljice koje znaju zabilježiti trenutak...

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post i još ljepši crtež!! Divno je osjetiti istinsko prijateljstvo...

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails