subota, 27. studenoga 2010.

Kutijica mala...

Već dugo nisam radila decoupage...

Klijentica je poželjela ruže i pošto joj se jako svidjela jedna kutijica koju sam radila pred pola godine,poželjela je sličnu. Sve smo se dogovorile i ja sam krenula u onaj svijet koji najviše volim..svijet boja! Zadovoljna rezultatom,danas će u ruke novoj vlasnici..kao poklon od klijentice prijateljici!!

Broj komentara: 6:

  1. Savršena je, baš raskošna, kao što je savršeno sve što radiš:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam ruže u kombinaciji sa ovim pohabanim efektom!NOVO,ANTIK ,OSVEŽAVAJUĆE...BAŠ ZA POKLON.
    Još kad se otvori ,ova rascvetala rose mami osmeh na lice!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji radovi pršte od boja i zato ih volim jer si drugačija i kod tebe nikad čovjek ne zna na što će vidjeti...i uvijek pozitivno iznenadiš...ova kutija me m r a k (što bi rekao moj sin),,,pozdrav iz sunčane Slavonije

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails