srijeda, 27. listopada 2010.

Špina i suncokreti-po narudžbi

Dobila sam na oslikavanje jednu divnu staru špinu i jedva sam čekala krenuti...
Klijentica je poželjela suncokrete  i stvarno će joj divno pristajati uz boju zida.
Jedva čekam da je montiraju!
...najveća mi je nagrada kada su moji klijenti zadovoljni!!



Onda mi je srce veliko kao kuća!!

Broj komentara: 13:

  1. prekrasna je,sviđa mi se oblik špine a suncokreti su fantastični!

    OdgovoriIzbriši
  2. baš je... onako kako samo ti znaš napraviti - prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je čarobno, božanstveno! Mogu zamisliti malu, slatku kućicu u country stilu ... s ovom "sunčanom" špinom na zidu obraslog bršljanom ... sa strane mala drvena klupica, radne čizme (naravno oslikane) ispod nje ... aaaaah, predivan rad, draga moja :))

    OdgovoriIzbriši
  4. mislim da će se svi susjedi raspuknuti od ljubomore na tvoju prijateljicu, jer ovo je stvarno divvno!

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasan rad...veselo , ali od tebe ni ne može drugačije...poz.iz Slavonije

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasno! e da mi je jedna takva al u plavim tonovima...

    OdgovoriIzbriši
  7. Olá querida,que lindo que ficou seu trabalho ,parabéns,bjos

    OdgovoriIzbriši
  8. Na mom blogu te čeka nagrada koju možeš preuzeti...
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails