subota, 18. rujna 2010.

Veselje na zidu :)

Oslikavala sam zid za sobu studentice..veselo i mladenački!!
Puno boja i optimizma za studentski život!!! :)

Broj komentara: 9:

  1. prekrasnooo!
    Bit će sretna spavajući ispod oblaka i sanjajući...super!
    Ništa, još malo i počinješ sa radionicama u Rijeci i okolici idemo ti tražit posao, može?
    Kiss!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ma fenomenalno! obožavam tvoje slikarije!

    OdgovoriIzbriši
  3. Može Zondra draga!! :)) Hvala Katty draga!!! Velike puse vam šaljem!!

    OdgovoriIzbriši
  4. I puna nadahnuća za studentsko učenje :)) Joj, da je meni bila takva soba!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni samo fali jedan medvjedić ispod toga!Ne naslikani...

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasno oslikani zid,bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Claudia, na mojem blogu http://angelsdustandfeathers.blogspot.com je nagrada za tebe! Preuzmi ju! Pozdrav, Lilly :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Pratim tvoje radove....puni su kreativnosti i optimizma ,što mi dodatno govori o tebi. I sam radim te stvari . Znam kako je zabavno! :) pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails