srijeda, 15. rujna 2010.

Oslikane torbe

Dala sam si oduška i oslikala dvije torbe..jedna po narudžbi a druga je moja!
Sigurno pogađate koja ostaje meni?!

Broj komentara: 9:

  1. Koja telepatija, baš sam sad pomislila kad će torbica kad evo nje:)))
    Divnooo vilo draga!!!
    Ja bih prvu ostavila za sebe, prekrasna mi je!
    A i drugu, ma obje:)
    Pusa!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično obavljen posao! Torbe su fantastične ! Sve pohvale ! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam drage moje!! :)) Prva i je moja!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično..odlično..odlično,šta drugo reči, pozdrav iz Slavonije

    OdgovoriIzbriši
  5. Claudia "Jovana" je divna i draga mi blogerica o kojoj sam ti pričala:))
    Pusa Jojaaa!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne su, neznam koju bih odabrala da moram birat :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja uopće ne bih birala,obje moje! Ma šalim se,ako je po narudžbi...Al i meni je prva za vršak koplja bolja!

    OdgovoriIzbriši
  8. torbe su fantastične,meni e ova zadnja naj naj (:

    na mom blogu te čeka nagrada (:

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails