četvrtak, 26. kolovoza 2010.

Oslikavanje frizerskog salona :)

Vlasnica je htjela vitice i cvijeće u srebrno/roza varijanti.
A ja sam tu da poslušam svoje klijente i ostvarim ono što su zamislili.
Frizerski još nije do kraja uređen ali već sada je kao bombon!!

Broj komentara: 7:

  1. Već sam naslov je obećavajući.Žao mi je kaj vlasnica nije poželjela još više tvojeg oslikavanja,nego samo ove jednostavne vitice,ja bih te iskoristila mnogo više.Već vidim zidove pune lavande...

    OdgovoriIzbriši
  2. Glavno da nema pomidora i luka!:))))))
    Super si to napravila!!!
    Puseeee!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepo je, volela bih da umem tako nešto!

    OdgovoriIzbriši
  4. i meni je žao što ti vlasnica nije dozvolila veću slobodu, mislim da bi ti cloevski izabrala sasvim drugi stil.. ali želje su želje i vidim da ti to majstorski radiš... čestitke

    OdgovoriIzbriši
  5. jao Clloe, i ja bih oslikala zid spavaće sobe al se bojim...
    kad vidim tebe kako to već majstorski radiš, divim ti se.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails