nedjelja, 8. kolovoza 2010.

Napokon,stolicaaaaaa....!!!

Kutije,škrinje,tanjuri...sve nešto...ali stolice,stolice su mi najdraže platno za oslikavanje!!
Obožavam slobodu prostora i promjenu kojom se tako jedan element u interijeru, kojeg možda uopće ne primjećujemo,može srediti da zaživi novi život!!
I da nas razveseli kad god ga pogledamo...
Dobila sam 3 stolice za oslikavanje a ovo je prva..šarena i vesela!!

Broj komentara: 10:

  1. wow,stolica je perfektna,majstorski napravljena,savršen make over. bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična je!! Predobra!! Svaki put me oduševiš svojim radovima, svaki uradak priča svoju priču i fascinira bojama i motivom. Bravo Clo

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Vam drage moje!!
    I ja sam jako zadovoljna..predivna je uživo!! Sad jedva čekam krenuti na drugu a ona će biti suprotnost!! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Boje su mi prekrasne moje omiljene, a ti si svakim radom sve bolja i bolja!
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  5. Koji preobražaj iz "ručnog pačeta". Vesela i razigrana. Baš mi je drago da je onako neugledna dobila novu priliku zahvaljujući tvojoj igri bojama. Super je :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako,jako lijepo Clloe...svježe,razigrano...ma ukratko jako mi se sviđa...
    Stolica ima novi život...
    Pusa,samo ti nastavi tako....

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello, Claudia

    I love it!!! Very, very beautiful!

    kisses
    Cidinha

    OdgovoriIzbriši
  8. Bravo Claudia!!! Stolica je tako lijepa da bi je svatko poželio imati u svom domu :))) Jedva čekam vidjeti i druge dvije u tvom makeoveru!

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj,pa hvala svima na divnim komentarima and thank you Cidinha,i'm glad that you like my work! :))
    ...i sad jedva čekam krenuti na druge dvije!! :))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails