srijeda, 14. srpnja 2010.

Tema JAZZ :)

Pozvana sam na MUFić (Mošćenički umjetnički festivalčić) koji počinje 18.07.2010. i traje sve do 01.08.2010.
Tema je Jazz ili Mošćenice(prekrasno malo staro mjesto iznad Mošćeničke Drage)...al možemo donijeti i svoje radove,nevezane za tematiku!! Biti će tu likovnih radova,fotografija,koncerata a i humornih drama!! Ako ste u blizini,svratite,nećete požaliti!
Ja sam odabrala stare škure kao podlogu za moj tematski rad. Cover albuma legendarnog Miles Davisa/Bitches brew.
A sad krećem na drugi rad!!




I da,drage moje kreativke i sljedbenice!!
Ovim putem da Vam zahvalim na prekrasnim nagradama..vidjela sam sve i hvala Vam od srca na nominacijama!! Čim prođe ova gužva gužvica,pokupiti ću ih i proslijediti dalje!!
Da ne mislite da Vas ne pratim..tu sam al rijetko zadnje vrijeme ali mislim na Vas!!
Voli Vas Clloe!!!

4 komentara:

  1. Obožavam škure...one stare koje je nagrizao zub vremena...
    Nije da ne volim i nove škure, pogotovu ako ih u svoje ruke uzme umjetnička duša i napravi pravo umjetničko djelo. Ja bih uvela zakon da ljudi koji imaju škure moraju da ih pretvore u slikarska platna...Jao kakva bi to ljepota bila.
    Vjerujem da će ovaj rad biti itekako primjećen...ja bih ga sigurno primjetila...super je!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. fantastično, Clloe, fantastično! oborit ćeš ih s nogu!

    OdgovoriIzbriši
  3. ajmeeeee, koja luda ideja! a što bi tvoje djelo bilo nego nego nešto ludo...
    i opet ćeš biti najbolja i najprimjećenija, znam to. rasturi tamo na tom festivalu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Apsolutno predivno i stvarno famozna interpretacija naslovnice tog albuma!
    Odlično odabrane nijanse boja i strašno mi se sviđaju ove notice i glazbeno crtovlje, daju jednu dodatnu dimenziju cijelom radu, fenomenalno iscrtano...
    Ljepše škure nisam vidjela i sigurno će biti itekako zapažene :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails