utorak, 6. srpnja 2010.

Plave ruže-po narudžbi

Dobila sam sandučić na sređivanje.
Rečeno mi je da gospođa,kojoj je namjenjen,ima plavu kuću!! I da jako voli plavu boju i cvijeće!!
A ja sam odlučila spojiti te dvije stvari!!
Ah..ko' ne voli cvijeće?! A tek plavu boju koja tako umiruje....

Do sljedećeg posta svima veeeeeeeliki pozdrav i pusa :)

Broj komentara: 16:

  1. Krasan je!!!
    Ti me uvijek iznenadiš, mogla bi i meni napraviti jedan bez obzira što mogu i sama:)
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno, predivno, predivno :)) joj baš sam kreativna s komentarima. Ali stvarno, jako mi se sviđa kako si uredila sandučić, izgleda prelijepo

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrava draga. .sandućić je predivan. .a ti svrati na moj blog po nagradicu. .pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna nijansa plave!Odlično si ju iskombinirala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Zondro moja :) ako želiš,tu sam!! ma puseeeee :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Cleo,hvala i tebi draga :)) romantičan kažu!! Evo me kod tebe!! Hvala na nagradici,baš si me razveselila!! pusa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hancio6,hvala i drago mi je da ti sviđa nijansa...i meni!! Imam jako malo vremena ovaj period al kad sava ova frka i strka prođe,krećem u nove kreativne vode!! lijep pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  8. ajme, što je ovo dobroooooooooooo! ma carica si!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. jedna nagrada te čeka na mom blogu:)

    kiss,tina

    OdgovoriIzbriši
  10. sanducic je predivan!!!ove ruze su mi prekrasne..lijepi pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. draga, imaš nagradu kod mene! :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako lepo iskombinovano,odiše nekako elegancijom-verovatno zbog divne plave boje...nova i lepa spremna za pisma iz daleka!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails