nedjelja, 25. srpnja 2010.

Kompozicije u plavom :)

Jedna od meni dražih boja je tirkizna!
Trenutno mi jako odgovara na sebi,ima mi neku pozitivnu vibru i malo tajnovitosti pa sam odlučila,onako spontano,raditi u toj boji!
Slike su slikane na platnu.
Oko je veliko 50x40 a slika nestvarnog krajolika 60x50!
Mislim da će ova moja tirkizna faza trajati!!!
Lijep pozdrav svima :)

Broj komentara: 8:

  1. Krasno plavilo. Dopada, dopada...:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. ma ovo je odlično...
    plava, prekrasna tirkizna
    ne sam oda dobro stoji tebi, nego i blogu :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ...i neka ova faza potraje što duže kad ti tako dobro ide... zaista predivne slike!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastične slike,jako su me se dojmile...inače,ja sam zaljubljenik plave boje,osobito tirkizna nijansa tako da jednostavno već samo boja bez obzira na motiv mene omađija...
    Bravo Clloe...divno!!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails