petak, 16. srpnja 2010.

Još jedne uređene škure

Danas sam uspjela dovršiti još jedan rad na škurama...naravno da je i njih trebalo očistiti od starosti i podariti im novi sjaj..igrala sam se gipsom i pijeskom da bi dobila efekt stijena tj. plaže u podnožju..dodala sam i morske zvijezde i školjkice te aplicirala iste ali prave! Nebo je ispunjeno crackle efektom a i galebovi bezbrižno lete! Da,i inspiracija su mi bile Mošćenice!!

Broj komentara: 13:

  1. ma predivno si to napravila, pa iznenađuješ me iz dana u dan! kad god mislim bolje ne može - ti iznova zabljesneš! pusa i bravoooo!

    OdgovoriIzbriši
  2. hej Teiiiiiiiiiiić..ma kako mi je drago da si mi se javila!!! hvala ti puno,puno!!! kissssssss :))

    OdgovoriIzbriši
  3. ženo, s koje si ti planete sišla među nas obične ljude???

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno si ih napravila, svaka čast!!!
    Vjerujem da su vlasnici presretni.
    Šaljem ti pusu s paklenog Paga!

    OdgovoriIzbriši
  5. svaka čast...savršeno si ih napravila !!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je zaista fenomenalno. I pijesak i školjkice - pravo malo more i plaža na škurama. Super :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Gledajući vaše radove želja za morem se samo pojačala. Skoro da čujem galebove...Pozdrav iz vruće Slavonije. Prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Citiram Nasijano nebo:ženo, s koje si ti planete sišla među nas obične ljude???
    Veoma sam ponosna što imam priliku samo da gledam.

    OdgovoriIzbriši
  9. S ponistre se vide male Mošćenice i tvoji prekrasni radovi. Mnogo uspjeha ua festiću. Loredana.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails