ponedjeljak, 26. srpnja 2010.

Inspiracija...

Čim su splasnule nesnosne vrućine, inspiracija je tiho pokucala na vrata a ja sam je spremno dočekala :) Akril na platnu vel 60x50.

Broj komentara: 9:

  1. Sviđa mi se, boje i motiv, prcvetala inspiracija i sišla na sliku:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme kako je lijepa, ma pišem komentar pa se vratim gore da je opet pogledam i tako pet puta, boje su tako i nježne i jake, ma prekrasna je...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Eda i vama!! :)) Drago mi je da vam se sviđa!! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična apstrakcija, kolorit, stil!
    Pokušavam zamisliti što si mislila radeći na ovoj slici...?:)
    Slika odražava cijelu tebe, to si jednostavno TI!
    Trešnjin cvijet koji je procvjetao svim svojim bojama, mirisima, oblicima i samo čeka da ga netko ubere.
    Da,to je to.
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  5. nemam više sto dodati,sve je već rečeno i slazem se sa svim napisanim

    OdgovoriIzbriši
  6. ajoj, ajoj, ajoj, ajoj meni! ovo je prečarobno da bih išta mogla reći osim buljiti iskolačenih očiju!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sviđa mi se slika. Obožavam trešnjine cvjetove jer imaju i nježnost i nenadmašnu ljepotu.

    OdgovoriIzbriši
  8. moram priznat da stvarno dugo nisam bila na svom blogu niti sam pratila druge blogove. sad kad sam došla na tvoj i vidila ovu sliku na platnu jel malo reć da sam blenula?! a još kad sam išla gledat druge radove... oslikani crijep, škure, škrinje, kutije... nemam riječi!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails