četvrtak, 17. lipnja 2010.

Oslikani žlebac ( crijep )

Odlučila sam oslikati crijep,po domaći žlebac,poznaniku umjetniku u likovnom i glazbenom smislu...za otvorenje njegove prekrasne galerije u Opatiji ! OPATIJSKI PORTUN diše umjetnost i ako budete u blizini hotela Ambasador morate doći pogledati ljepotu i toplinu interijera,boje i slike Silvana Martinčića-Salpe!!
 Crijep sam oslikala i dekupažirala crvenim lovranskim trešnjama,igrala se reljefima kontur pastom,raspucala ga crackle lakom ...no,nije to običan dekorativni crijep!! Stariji je od 100 godina i služi kao svijećnjak. Pri dnu sam napravila rupu da bi mogla provući krutu bakrenu žicu koja bi držala čašicu sa lučicom..baš sam se zaigrala!! I stvarno krasno izgleda u mraku dok lučica lagano obasijava pozadinu sa trešnjama!! I mislim da ću ih odmah par napraviti za naše apartmane!! :)

Broj komentara: 13:

  1. Prelijep ti je crijep!!!
    Prava si, svaka čast!
    Puseeee!

    OdgovoriIzbriši
  2. Najljepši predmeti nastaju upravo kad se zaigramo.Prekrasno je ispalo...Svaka ti čast!

    OdgovoriIzbriši
  3. Crijep je prekrasan !!!! Odlična ideja iskorstiti ga kao svijećnjak. Prekrasno izgleda ovako uređen. Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Žlibac ti je vero jako lip, kaj da si se igrala s pituron, kolon i tvojimi zlatnimi rukami, niš manje lipše nisu ni škatule, a ni guantiera i važić za rožice. (jušto me je ulovila volja da pišem malo do domaću, i šaljen ti jedan bušić. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti Sandra!! Pusa i tebi :) Villa-loredana,a nego ča da ćemo ćakulat malo po domaći..ja san za,vaveki!!! Drago mi je da van se pjažaju moji radi!!! I hvala van ča ste tu... :))) bušić i van!!

    OdgovoriIzbriši
  6. ajme, draga ovo je fantastično!!!!! baš si se lijepo zaigrala i jedva čekam da vidim još ovakvih tvojih radova!

    OdgovoriIzbriši
  7. Malo je reći da su ova ideja i rad predivni:))),... zbog ovakvog svećnjaka lepo je biti i bez struje!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. ovo je odlična ideja, i crijep, i lučica i dizajn!

    OdgovoriIzbriši
  9. Blago gostima u tim apartmanima!Ja ne bih ni palila svjetlo,samo lučicu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Savršeno, uživam dok gledam sve tvoje radove, i patim što ne umem, a i muzika ti je sjajna!

    OdgovoriIzbriši
  11. Skokni na moj blog Tres chic, čeka te nagrada. Pusa i lp

    OdgovoriIzbriši
  12. ola clloe, na mom blogu ocekuje te nagrada kao vrijednoj kreativki :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails