četvrtak, 3. lipnja 2010.

Galebovi i morski okvir ( za tatu)

Tata je veliki zaljubljenik u more,barke,galebove...obožava ići na regate i družiti se sa istomišljenicima!! Zato su nam i detalji oko kuće u plavoj boji! A ja sam mu odlučila urediti jedan stari okvir vel. 120cm x 70cm koji će staviti na verandu pa nek krasi ulaz u kuću..okvir jr trebao biti spaljen i uništen ali ga je moj dragi,jer zna da obožavam te stvari,spasio za mene! Hvala ti lju moj!
 A galebovi...eh,galebovi su slikani dosta davno...pred jedno 5god i draga su mi uspomena!!

Broj komentara: 5:

  1. Šteta da se više ne baviš slikanjem, ali ima dana...to mora doći samo od sebe polako.
    Okvir je jako lijep jednostavan a poseban, pogotovo jer si ga radila za svog tatu.
    Ima poruku, smisao...ljubav.
    Pusee

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaa tek sam sad vidjela da si stavila na blog moj buttonček, hvalaaa punoo!
    Ljubim te!

    OdgovoriIzbriši
  3. okvir je fenomenalan! obožavam takve stvari! a galebovi, ma znaš već da sam oduševljena tvojim slikanjem!

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalan okvir. Zaista je poseban. Jako mi se sviđaju morski detalji na njemu. Odlično :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello Cloe, nema da fali Mediterana, od maslina do galebova, fali mi još pinku prošeka i eto vrime i misto za malo provljat (popričat) po komišku. Loredana.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails