nedjelja, 30. svibnja 2010.

Uljepšana kutija za drva-po narudžbi

...bilo je davno kada je ova kutija služila svrsi..stajala je sama u garaži i klijentica ju je odlučila dati urediti!! Rekla mi je,samo da ne bude u roza varijanti..jer joj uopće ne odgovara...Bilo je podosta posla oko nje,prašine ko u priči i popunjavanje manjih rupa,al brzo sam stigla do ljepšeg dijela! I danas sam je stigla završiti!! Još samo lakirati moram. I LOVE THIS WORK!!!! :))

Broj komentara: 8:

  1. Vauuu kakva je sada kutija za drvo, mraak!
    Nadam se da klijentica neće ponovno stavljati drva u njuu, bilo bi šteta jer je prekrasna!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Zondro moja!! Ma neće,ne..biti će joj za torbe :)) kiss!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno...pikiram jednu takvu kutiju kod svekrve,sve je nešto muljam...ha,ha,a ova je baš lipaaaa!

    OdgovoriIzbriši
  4. ma kakvi uljepšana, ova je ponovno oživjela! bravo, draga!

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow! Zaista predobar rad. Fenomenalno si ju uljepšala. I ja se nadam da ovako prekrasna neće opet biti spremište za drva. Bila bi grehota

    OdgovoriIzbriši
  6. Mnogo, mnogo mi se dopada!!! Bravo, stvarno treba biti majstor! I UMETNIK!
    A moj suprug je na tavanu stare kuće našao četiri slična drvena sanduka, u toj kuci ima dosta predmeta za ovakve radove, šteta što ja ne umem.
    Jednog dana možda naučim, ali ovako dobro i lepo, nikada:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimljiv odabir boja i motiva, baš si mogu zamisliti škrinju kad će biti u uporabi i čuvati drva :)

    Nego, zanima me jedna tehnička stvar... Vidim da ova škrinja na poklopcu ima materijal koji imaju mnogi starinski kuhinjski stolci (ne znam jeL to medijapan?!).
    Jesi li to uspjela pošmirglati, skinuti s vrućim fenom ili si nanosila primer (koji?)?
    Imam neke takve stolce za odraditi i ne znam što je najpametnije napraviti s tim materijalom da se primi boja kak spada...
    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakav komad!Bilo bi mi žao staviti cepanicu unutra-ali zaista!Sve pohvale stvarno si ga uradila extra.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails