nedjelja, 9. svibnja 2010.

Shabby memo ploča

Imamo na poslu memo ploču, koju držimo pri ulazu i svakom klijentu izmamimo osmijeh...uvijek imamo napisanu pozitivnu misao dana!!! :) Tako da sam ja odlučila urediti je jer je bila bijela i klasična..napravila sam shabby,dodala lavandice i,naravno,bitumen! Nadam se da će se naši klijenti nastaviti smijati :)

Broj komentara: 9:

  1. ooo, ma kako se ne bi smiješkali... pa ovo je predivno. a još i pozitivna misao dana... predobro!

    OdgovoriIzbriši
  2. CLLOE, POZITIVA I BITUMEN - KRALJEVSKI TRIO!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovako uređena memo ploča je i sama velika pozitiva a još i neka misao...ma mislim nema onoga ko se ne bi bar malo nasmješio.
    Sam pogled na ploču izazvao je kod mene pozitivne osječaje.
    Bravo...zamisao i izvedba....za 5+

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ko se ne bi nasmiješio ! Divno si ju uredila, tako treba ... mi kažemo "ne svemu običnom" ... lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. ova ploča i bez i edne napisane riječi izmamljuje divljenje i osmjeh, a kamoli s pozitivnim mislima upisanim na njoj! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno!
    Tvoja bi šefica trebala biti jakoo sretna da te ima!
    Toliko kreative i mašte u jednoj osobi ne sreće se svaki dan.
    Zato si ti posebna, samo svoja i uvijek drugačija,naša vila iz Lovrana!
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ekstra dodatak na plaću, kad već mami smješak kod klijenata i naravno veći broj klijenata. Pozdrav. loredana.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sigurna sam da hoce, ono sto napisete, izmamice osmeh, a tvoj rad divljenje, duplo zadovoljstvo!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails