srijeda, 5. svibnja 2010.

Sandučić i cvijeće

Dobila sam sandučić na sređivanje i rečeno mi je da radim po svojoj volji...odlučila sam se na cvijeće i shabby jer će se tako stopiti sa okolinom i zelenim okruženjem!!A i poznato mi je da vlasnica voli sve boje,osim crvene...pa draga Daki..nadam se da sam pogodila!!

Broj komentara: 9:

  1. O ispalo je božanstveno...meni se jako,jako sviđaaaaaaaaaa!
    Pusek....

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan ti je sanducic, vlasnica ce sigurno biti odusevljena, bravo:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Clloe, ovo je očaravajuće! fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Clloe, mislim da je vlasnica i više nego zadovoljna, jer napravila si to predivno.

    OdgovoriIzbriši
  5. E, ako se njoj ne svidi, šalji! Predivan, nježan, moćan...:))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi su poludjeli za tvojim sandučićima,al potpuno ih razumijem,imaju i zašto!Žao mi je što ja imam jedan onaj mali uski u zgradi pa ti ga nemrem dofurat na refashion :-(

    OdgovoriIzbriši
  7. sandučić je prtekrasan,nadam se da ce vlasnica bit zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails