nedjelja, 23. svibnja 2010.

Masline

Dobila sam zadatak! I drvenu ploču! Naslikati masline koje ću,ako se klijentima svide,naslikati na jednu prekrasnu Art deco komodu!! I krasiti će kuhinju u Istri!! A sad je na njima da odluče..a ja strpljivo čekam kraj drugog tjedna!! :)

Broj komentara: 5:

  1. a tko ne bi želio da im ti urediš komodu! uvjerena sam da će reakcija biti pozitivn!

    OdgovoriIzbriši
  2. ako se njima ne svidjaju ove malsine onda nesto je problem u njima...Ovo je prekrasno. Prije nego sam vidjela veliku sliku pomislila sam da je mozda decoupage.Savresno mi izgleda

    OdgovoriIzbriši
  3. Super!
    Držim foge da dobiješ posao:)
    Puse i navrati malo do mene, dugo te nije bilo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno si nacrtala masline! Zaista :)) Kako im se ne bi svidjelo !!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. gle, meni se sviđaju! a mislim da nema toga kome se ne bi svidjele ovako krasne masline. jedva čekam sliku gotove komode.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails