petak, 21. svibnja 2010.

Kofer za šminku-po narudžbi

Dobila sam na sređivanje jedan predivan crni kofer za šminku od  pravnice koja se bavi vizažizmom!! Veliki,čvrsti,metalnih rubova i neravne crne podloge(nazubljene) Gornji dio sam sredila kontur pastom da bi površinu mogla dalje uređivati bojama i decoupagem. Obrubila sam površinu srebrnom i pinky akrilnom bojom,lakirala i dodala šljokice(koje se na slici uopće ne vide )..a u živo taj efekt baš čarobno izgleda! Željela je cvijetove u pink varijanti pa sam je uslišila al nisam slikala klasično cvijeće..nekako mi se ne bi uklopilo ! Sa strane sam pokušala dočarati efekt mramora i nadam se da sam uspjela...sutra ga dajem!!


Broj komentara: 8:

  1. Ludooo totalno!
    Mrak!
    Bez teksta sam:)
    Pusee!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan kofer. Za šminku dušu dalo :)) Super su svi detalji. Odlično :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan je kofer Clloe, obožavam crno bijele kombinacije a ti si s ovom vilom sve podigla još više, bravo, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, baš dobro izgleda! Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  5. predivno si ga preuredila, stvarno je fenomenalan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Vam puno drage moje vjerne sljedbenice!! I klijentica je bila zadovoljna,jako!! A onda sam i ja :)

    OdgovoriIzbriši
  7. i meni se sviđa. jako. jako si nam vrijedna u zadnje vrijeme. a radovi su ti prekrasni.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails