nedjelja, 23. svibnja 2010.

Afrika br.2

Napravila sam diptih za naš narančasti dio dnevnog boravka..naravno,tema je bila Afrika!! Prigodno,ne? Koristila sam kontur pastu,čipku za reljefne dijelove,zlatne listiće(koje jako volim) i bitumen! Dragi mi je kupio platna(a uvijek misli na mene) i igre u narančastom su počele...divno je imati pored sebe osobu koja te shvaća i podržava u kreativnom radu,u potpunosti razumije tvoje hirove i kojoj ne smeta što se dnevni boravak ponekad pretvori u radionu!! Hvala ti lju moj!!

Broj komentara: 9:

  1. Prekrasno!
    Vrijedna si u zadnje vrijeme i divne stvari radiš.
    Sada ću ja kao i Ariana prosvjedovati, zašto me nema u popisu tvojih Favorite prijatelja???
    Više me ne voliš, šmrc...?
    I vidim da te nema na mom blogu,šmrc...:)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj draga,nemoj tako..pa znaš da Clloe misli na tebe i prati te al ponekad,jednostavno,nemam vremena a pogotovo ova 2 zadnja tjedna..ludnica! Što se tiče Favorite,tu si!!!!! Nisam dugo uređivala i sad sam vas dodala,OBAVEZNOOOOO!!! Ma znaš da te volim!! I sve Vas!! I ne zamjerite mi,pliz!!! kiss draga :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike su prekrasne. Fenomenalni motivi i fenomenalne tehnike koje si koristila. Odlične su:)) p.s. ovo za osobu koja je potrebna kao podrška, itekako je istina. Hvala bogu da imam takvog dragog s puno strpljenja i razumijevanja .. što bi mi bez njih ? :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Sandra!! Da,baš smo sretnice!! To je stvarno divnooo!! :))

    OdgovoriIzbriši
  5. divnog dragog imaš, ali uz tvoje radove stvarno ne bi imalo smisla da se buni! prekrasno, draga!

    OdgovoriIzbriši
  6. Što je ovo lijepoooooooo,skupila i ja afričkih salveta cijelu jednu kutijicu,ali ne stignem,koja ludnica.Ovo ti je predivno i pusa tebi i pohvala dragom...to je tako divno kad se podržavate....Ma svaka čast!
    I hvala što sam u dragim blogovima,polaskana sam!

    OdgovoriIzbriši
  7. Opće je poznata stvar da sam freak što se tiče afričkog ugođaja stoga su me ova platna totalno oborila! Doista su predivna i ne znam na čemu da ti više zavidim - na njima ili dragom koji kuži tvoje kreativne hirove? ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. mene afrika oduševljava.....neki imaju životnu želju ići u indiju,kinu ili šta ti ja znam gdje a ja bih afriku uzduž i poprijeko prošla samo da mi se ukaže prilika.....a do tada uživam u ovakvim radovima i pomalo maštam....
    pusa.........

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails