subota, 24. travnja 2010.

Suncokreti-stol rađen po narudžbi

Ah,napokon sam stigla dovršiti stol koji je rađen na narudžbu jedne drage mi kolegice koja prekrasno šije i bavi se modom!! Naravno da je trebalo prebrusiti sve površine i skinuti originalnu svijetlo smeđu boju te dodati temeljnu za drvo...a onda sam krenula na makeover! I nadam se da će se i njoj sviđati jer je veseli i sunčani,baš kao što je i ona!! p.s.drage moje oprostite što ne pišem više o radu ali vidite da ima i decoupaga,slikanja,čipke,šabloni...jednostavno moram juriti dalje jer je i meni,kao i Vama,dan prekratak!! Voli Vas Vaša Clloe!!!

Broj komentara: 11:

  1. Super ti je stol ispao, vjerujem da će ti frendica biti jakoo sretna!
    Pusee!

    OdgovoriIzbriši
  2. stol je savršen,obozavam ovakve makeovere!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pisaci stol prsti od radosti, odlicno si ga odradila, prijateljica ce ti biti, definitivno presretna:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Nadam se da će prijateljica s veseljem stvarati na njemu,jer je vrlo inspirativan!Ako joj se ne svidi nek ga prosljedi meni!

    OdgovoriIzbriši
  5. ma još kad ga zatrpa krpicama i njena moda će sigurno biti jednako cvjetna! :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično - veselo i poticajno za rad! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ove sablone me sve vise i vise fasciniraju! Stol je ispao prekrasan!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala Vam drage moje!! A uskoro stiže i drugi!! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasno je ispao... šaren je i veseo, pun energije i dobrih vibracija. bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow, stol ti je ispao strašno zanimljiv i poticajan bojama i dinamikom ovih super šablonica! Sigurna sam da će frendica - dizajnerica biti veoma zadovoljna - ovo je ipak nešto što se ne može kupiti! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako mi se sviđa, nadam se samo da će od silnih modnih krpica doći do izražaja:) S nestrpljenjem čekamo drugi!! Sve pohvale, pozdrav.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails