subota, 3. travnja 2010.

Stari okviri...

...uh, što sam se radovala kada mi je Danka poklonila stare okvire!! Jedva sam čekala krenuti i urediti ih a ovih dana, vremena za ništa drugo osim obaveza...no danas sam,uz sve Uskršnje pripreme,stigla i to!


Okviri su bili smeđe boje pa je trebalo skinuti staru i dodati novi srebrni sjaj. Ljepila sam dekorativne trakice...za podlogu sam odabrala prekrasni cvijetni papir,doljepila sam male cvijetiće i mali vrčić od lima koji se baš uklopio!!







A drugi je veći i moćniji...njega sam također prebrusila i posrebrila srebrnim lakom. U unutrašnjost sam ubacila manje ogledalo,na koje sam aplicirala bodljikavu žicu te stavila staru,staru vješalicu sa adresom u našoj Rijeci,od mog pranonića još...i naravno,dodala lila mašnicu i kapljice lila boje po okviru ogledala.


Malo sam se igrala i sa zidom u dnevnom..al to sinoć..uglavnom,UŽIVALA SAM!!!

Broj komentara: 12:

  1. Okviri su veličanstveni. I tako originalni !!!! Zaista sve vidi da si uživala stvarajući (i zid također)... jako mi se sviđa :)) Lijep pozdrav Sandra Z.

    OdgovoriIzbriši
  2. divim se tvojim idejama. kako ti je samo palo na pamet... tako nešto prekrasno. ne mogu doći do zraka od divljenja. al stvarno...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Sandra!! :)) Znaš šta Ž..nekad sam bila neshvaćena sa svim tim svojim idejama jer sam se uvijek trudila od ničega napraviti nešto..a i moj tata je taj tip pa se vidi na koga sam...hahaha...obožavam to što radim kao i svi mi,kreativci,umjetnici na svoj način!!! a znam da znaš o čemu pričam!! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasno, Clloe! baš sam uživala gledajući slike i uopće se ne mogu odlučiti šta mi je tu ljepše, okvirići, oslikani zid... ma, užitak za oči!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično si iskoristila okvire.
    Sretan ti Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepo, mnogo mi se dopada!
    Sretan Uskrs!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow!!!This is beautiful:))Fantastic blog:)

    *hugs-Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako lijepi radovi! Tvoja sam nova sljedbenica, stoga ti šaljem odmah sve pohvale za blog, baš mi se sviđa. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala svima!! Puno,puno.. LadyA,hvala na pohvalama i hvala što me slijediš!! Thanks Peninia,I'm glad that you like it!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako mi se sviđaju okviri.
    Veeliki pozdrav i pusee!

    OdgovoriIzbriši
  11. Svetovna ideja sa okvirima. Super si to napravila. Jako mi se svidja.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails