subota, 10. travnja 2010.

Ruže,ružice...

Igrala sam se još malo sa motivom ruža..preuredila sam kutiju koju sam  poklonila prijateljici i sad krasi njen novootvoreni prekrasni kozmetički studio! I staru maminu tacnu...na njoj će služiti finu kavicu!!

Broj komentara: 11:

  1. Prelepo, mnogo mi se dopada, volela bih da napravim nesto, ali se ne usudjujem, samo uzivam u gledanju.
    Zadivljena sam!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kutija i tacna su predivni, divno dorađeni motivi ruža :))

    OdgovoriIzbriši
  3. ajme u kojem sam ja zaostatku kako me nije bilo na faceu deset dana, bravo draga claudia prkrasni radovi!!!
    Puseeee i vidimo se!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala vam cure moje!! Nena,krenite,radite...nemojte se bojati..biti će super!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odusevljena sam ovim lepim stvarcicama.Odoh da nesto napravim u tom stilu...Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. pozdrav Clloe.....kutija mi je wow.....i tacna ,naravno ali kutija....pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. pozdrav! kutija je savršena,ljepa i bogata. motiv je savršen! sličan motiv imam i ja na jednoj tacni

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails