nedjelja, 11. travnja 2010.

Opet malo ruža...

Ova je drvena tacna preuređena po narudžbi jedne drage mi  gospođe! Naravno da je i ona veliki obožavatelj ruža i cvijeća! Ugodnu večer vam želim dragi moji!

Broj komentara: 5:

  1. mmmmmmmmmm, gospođa zna šta valja!

    OdgovoriIzbriši
  2. odlično, odlično... ruže su mrak! a mašnice su mi posebno dobre. bravo clloe!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zlatne ruke imaš. Tacna je prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cao Clloe, vec duze vrijeme, pratim tvoj blog i tvoje prekrasne radove, sve pohvale,ova tacna i kutijica (shabby) ostavljaju bez daha.Ja sam nova, tek sam otvorila blog, nisam tada znala, ali bile smo zajedno na radionici kraljica koju je vodila Tea Jukic.Nas dvije smo blizu, pa se nadam da cemo se i vidjeti. Svako dobro, srdacan pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails