utorak, 2. ožujka 2010.

Radionicaaaaaa....!!!!


Jedva sam čekala upoznati Teu Jukić-jednu ultra kreativnu i toplu osobu,koja svoje znanje i iskustvo nesebično dijeli!!! Stigle su,Natalija(vlasnica NB-neta) i Tea,u nedjelju na 2dnevne radionice u Rijeku na kojima sam,naravno,bila!!I uživala svaku minutu,svaki sat,oba 2 dana uz njih i kreativne duše. Puno toga sam naučila i sad me dlanovi svrbe..jedva čekam primijeniti svoje znanje na nove radove. Radile smo pittorico na staklu,shabby,učile oslikavati čipkom(ta tehnika mi je divna!!),naučile kako i čime slici dati antikni izgled te usavršile Kraljicu!!Ah,Kraljica!!! Ja sam je ponavljala 2 dana koliko mi se svidilo to kombiniranje tehnika i pozlata!! Sad imam 2 prekrasne drvene tacne! Nadam se da će nam ubrzo opet doći !! Hvala Tea,hvala Natalija!!! Uživala sam!!!

1 komentar:

  1. Sretna sam zbog vas što ste se tako lijepo zabavile, kako toga u Puli nema, nadam se da ću jednom zgodom se prikačiti tim radionicama u Rijeci, pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails