petak, 5. ožujka 2010.

Boje i glazba

Postoje pjesme koje obilježe neke životne periode na ovaj ili onaj način i svaki puta kada ih čujemo,vratimo se u to doba,letimo na oblacima....Tako je i nastala ova šarena stolica,intuitivno,boje su se samo stapale a pjesma je svirala. Znate li koja je to pjesma?!!?

Broj komentara: 11:

  1. prštiš bojamaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    OdgovoriIzbriši
  2. pjesmicu ne znam al mi se stolac sviđa. jaaaaaaaaaaaaaaaako!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo je dobra, osvezava i pleni lepotom i sa malo ludosti, to nam bas treba!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala cure!! Vesela je! A pjesma je Angel,J.Hendrix! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Stolica fantastična. .ne volim šarenilo. .ali ovo je super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hiperventiliram od sreće! Preeeeekrasno, divnooooo, divnooooo! Čipka!!!!! Bravo mila!

    OdgovoriIzbriši
  7. Preeeeeekrasno! Nitko tko sjedne u tu stolicu ne može biti tužan jer već i sam pogled na nju razveseljava! Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam mislila da je melodija Ower the rainbow, jer imam upravo takav feeling daletim iznad duge, kad ju gledam. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoji radovi pršte bojama i suncem. Fenomenalno. Svrati na moj blog, pozvana si u "igru". Lijep pozdrav, Sandra Z.

    OdgovoriIzbriši
  10. У тебя очень красочный, приятный блог. Красивые, интересные, оригинальные работы. Так необычно оформлена мебель, очень креативно.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails