petak, 5. ožujka 2010.

Afrika!!!

Oni koji me poznaju znaju da mi je najdraži poklon dobra knjiga i platno,boje,kistovi..bilo što za moje kreativno izražavanje!! Tako da sam podosta platna dobila za svoj rođendan!! Ali pošto sam zadnje vrijeme preokupirana drugim stvarima(također kreativnim,ma što god to bilo),čekala su....i tako sam sinoć napravila sliku na temu Afrike vruće. Kombinirala sam tehnike i materijale(ima čipke,bitumena i zlatnih listića).Ova slika ide u dobre ruke kao poklon!!! p.s.platno je veličine 50x70cm

4 komentara:

  1. obožavam kombinacije tehnika, pogotovo kada ispadnu ovako lijepo

    OdgovoriIzbriši
  2. prelijepa mi je tvoja Afrika, način na koji si je ti u sebi doživjela i pustila da iziđe van iz tebe.
    Tvoji radovi su baš kao i Ti, jednostavno posebni:)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails