četvrtak, 25. ožujka 2010.

6 stvari o meni...

Evo i mene drage moje!! Prozvana od svojih dragih kreativki-Tee,Željke,Sandre Z i Katarine,koje su poželjele znati nešto malo više o meni...pa hajmo!

1. Mama i tata
Uvijek su me strašno nervirali ljudi koji svoje roditelje oslovljavaju sa "starci"!! To mi je nešto grozno..u doba puberteta je to bio svima hir a nekima je to i ostalo..ne kužim,roditelji su naše blago i mi njihovo,treba ih poštivati jer nam daju bezuvijetnu ljubav! Ja svoje roditelje obožavam jer su stvarno "roditelji",divni i topli i nakon svega što smo prošli ostali su moji najbolji..mama i tata!!!

2. I hate shopping


 Da,dobro ste pročitali..jednostavno ne volim bauljati po dućanima da bih si kupila par novih krpica..to me užasno iscrpi i oduzme mi energije koju mogu u nešto pametno utrošiti..najradije bih da svu robu mogu naručiti i da dođe kući...sva ona neonska svijetla,gužve,ponekad i neljubazno osoblje,umjetni osmijesi..ne volim shopping...al volim ...

3.Dobra knjiga
...al volim dobru knjigu i mogu sate provesti u Profilovoj knjižari ili u V.B.Z.-u!! Obožavam čitati uz fini i topli čajić!! To me jako usrećuje!!




4.Sanjar
Veliki sam sanjar i romantik! Ponekad slijepo vjerujem ljudima pa na kraju slijedi razočaranje jer možda,malo previše,idealiziram i mislim da su svi dobronamjerni..al eto,čovjek uči dok je živ pa tako i ja rastem kroz sva ta iskustva i iz svega pokušam izvući,pa makar tanku nit pozitive!!

5.Brusnicaaaaaaa
Što reći?! Obožavam brusnice!!! Čaj ,sok...a suhe su mi najdraže i one su mi odlična zamjena za čips i kroki!! Baš sam si ih danas kupila pola kile!! Volite ih? Probajte,nećete požaliti!! Među nama je planula ljubav na prvi okus!!!



6.Svijeće
Plamen svijeće, još kad je i mirisna,a kod mene uvijek je!! Takvo romantično ozračje volim..i u kupaoni ih imam,i u hodniku i svuda po kući.. ljeti vani na terasi..divno!!Sve postaje nježnije u njihovom sjaju,sve je mekše i toplije....

Evo drage moje,to je bilo par crtica o meni..a nominiram za dalje Zondru,Arijanu,Ivanu(Dio mene),Šestinčanku i Phoenix!!

Čitamo seeeeeeeeee!!!!!! :))))

Broj komentara: 9:

  1. a nekaj sam obrisala pa je ostalo:))
    Lijepo je sve što si napisala o sebi, to si jednostavno Ti.
    Ja ću morati sjesti kad nađem vremena pa nešto napisati o sebi, premda sam na svom blogu podosta napisala.
    Pozdrav i kiss!

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja zelim svijece...atmosfera je drugacija!

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se s Kreativkom, to baš i jesi ti! posebna kao i uvijek!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam osobno upoznala Clloe i mogu potvrditi točku 4. :)))) U njenim plavim okicama se može isčitati da je jedna topla, nježna, uber pozitivna i preprepre draga osoba! Brusnice? Joooooj, to je kiseloooo! :)))))

    OdgovoriIzbriši
  5. hm... interesantno, dok sam čitala o tebi, kao da sam čitala o sebi. mogu ti reći da mi se jako sviđa sve što si napisala draga moja clloe!!! sori, ali prozvala sam te svojom i to je sada gotova stvar.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako si divna i pozitivna...Drago mi je da si na prvo mjesto stavila roditelje...Koliko god mi bili "stari" uvijek su nam tata i mama.Ja sam ih jedino tako i zvala, nažalost više nisu živi i vjeruj da se ovako stara osjećam kao siroče.Imam ja i obitelj i mnogo onih koje volim i cijenim ali su roditelji nešto posebno i niko ih nikada ne može zamjeniti.
    Hvala ti što si me tagovala!
    Lijep pozdrav i svako dobro!
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam cure moje na ovako lijepim komentarima..sve što je tu napisano je tako! Kod Katty sam se prepoznala u "vuku samotnjaku",jer ponekad uživam biti sama i u svom svijetu...kod Tee u "ružičastim naočalama" i to je stvarno tako..nježno i pinky a kod tebe Željka u "ezoteriji i plesu"-pa to su dvije prekrasne stvari!! Phoenix,bit će mi drago čitati vaših 6 stvari jer znam da će biti posebne! Čekamo vas!! I Zondru i Arijanu i Ivanu i Šestinčanku!!! Sve vas voli i rado čita Clloe al u zadnje vrijeme imam manje vremena za komentiranje i virtualno druženje..nemojte mi zamjeriti al uvijek mislim na vas!!! :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Svidilo mi se što si napisala o roditeljima. I mene je oduvik nerviralo kada bi čula da netko govori "starci". Ja za svoje nikad nisam mogla tako nešto reći. Oni su meni uvik bili mama i tata i uvik ću ih tako zvat. Ako se na ikoga mogu u potpunosti oslonit, onda su to moji roditelji.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails