petak, 12. veljače 2010.

Igre u hodniku...još nisu gotove


Zima je  dobro stisla,nema ni tračka sunca ali u mojoj mašti ima uvijek prostora za njega. Tako da sam se odlučila na dekupiranje-oslikavanje regala u hodniku. Još sam ga ljetos ofarbala u bijelo,tako da je čekao i čekao te dočekao da mu udahnem novi život bojom,cvijećem,vilama...Iako još nije u cijelosti završen,nedostaje gornja ploha i ogledalo,željela sam ga podijeliti sa vama!!!

Broj komentara: 5:

  1. Clloe, divan je! pravi vilinski! vani može biti zima koliko hoće, ali u tvom hodniku će uvijek biti proljeće!

    OdgovoriIzbriši
  2. Wau. .ostala sam bez riječi, predivno.Kako li će tek lijepo izgdledat kad bude sve gotovo.

    OdgovoriIzbriši
  3. samo naprijed, sigurna sam da svi jedva čekaju konačan rezultat!

    OdgovoriIzbriši
  4. Na mom blogu je jedna nagrada za tebe;

    http://craftymisty.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails