nedjelja, 21. veljače 2010.

Ah,napokon gotov ormar-zrcalo

...napkon sam uspijela dovršiti svoj zadnji rad..ormar i ogledalo u kompletu...bio je smeđe bljakave boje koja mi nikako nije odgovarala..uopće. A ni inače nisam neki ljubitelj smeđe boje u interijeru..onda sam ga krenula ošlajfati i prefarbati u bijelo(prošlo ljeto)...i tako je stajao i čekao moj trenutak inspiracije i malo slobodnog vremena kojeg u zadnje vrijeme tako teško nalazim...sa svih strana stišću obaveze i ,kao,neke stvari koje moraš obaviti..hm...ali noć je vrijeme za moj kreativan rad i onda se prepustim svijetu mašte i boja... i jutro dočekam sretnija!!!

Broj komentara: 5:

  1. što reči na ovu divotu? Još prije par mjeseci kada sam vidjela samo nekoliko Claudijinih radova znala sam da je ona nepresušni izvor super kretivnosti, a ovaj poprilično kompliciran i veliki projekt je samo dokazao da si carica! bravo Clloe, svaka ti čast! Sve je kao iz bajke, a ogledala su pun pogodak, totalno nestvarno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasno si to napravila! ti imaš proljeće u vlastitom hodniku! bravissimo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je ovaj ormar ispao, predivan je. .bravo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Preeeeekrasno!!!Svaka čast Clloe!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Za ovo je trebalo puno ljubavi, truda, strpljenja. Izgleda baš veselo, proljetno :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails