utorak, 12. siječnja 2010.

Tanjuri,okvir i stolčić


Jučer navečer sam imala turbo kreativnu večer..nisam mogla biti na miru,morala sam nešto stvarati a to mi se često dešava..i taj feeling obožavam...pa su tako nastali rascvijetani tanjuri,mali okvir za slike i stolčić koji je stvarno bio u malo lošijem stanju!!

Broj komentara: 7:

  1. clloe, moja draga, pa ovo je bajka! Bravo, bravo, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma, predivno! Ne znam što mi je ljepše :)

    OdgovoriIzbriši
  3. znam ja što je najljepše. meni je favorite ova lavanda. prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  4. I moj favorit je lavanda, iako obožavam pozitivu koju nose suncokreti.
    Svaka čast, želim ti puno turbo kreativnih večeri jer nakon takvih svi uživamo u pogledu na tu ljepotu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno! Malo sunca i cvijeća u ove tmurne dane.

    OdgovoriIzbriši
  6. jako lijepo si ih "namackala"...sve mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma predivno kao i sve što radiš s puno ljubavi i zanosa..Pusa!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails