nedjelja, 17. siječnja 2010.

Tanjuri i vile...


Malo sam se zabavila i oslikala tanjure, koji su bili stvarno neugledni, svojim najdražim malim stvorenjima ...svuda su oko nas...mislim da ću si od jednog napraviti sat!!! Vilinski sat!!

Broj komentara: 10:

  1. tvoji čarobni prstići naslikali su prave male bajkovite vile! Divno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zavidim ti na okruženju - vilice su prelijepe, tako graciozne...preslatke! Odlično crtaš i tim rukama možeš napraviti što god, a ne samo sat. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  3. stvarno si vilinska majstorica. nemam riječi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaaaako mi se sviđaju tvoje vile!!! I ja sam njihov veliki obožavatelj! Bravo Claudia! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno!!! Imam puno tanjura koji čekaju... Koje boje koristiš za ovu ljepotu?

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh, vau! Za ne povjerovati. Claudia, slikaš prekrasno! Pre-kra-sno!

    OdgovoriIzbriši
  7. predivne vilice :) a i sandučić iz prošlog posta je predivan :)

    navrati na moj blog...nešto te čeka tamo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala vam na prekrasnim komentarima koji me motiviraju za daljnji rad..mislim da ću sada malo češće slikati..zadnje vrijeme sam to malo zapustila..Goge,koristim slikarske akrilne boje..i kreni,kreni u čarobni svijet tanjura i oslikavanja!! ;-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako lepi tanjiri, sećaju na detinjstvo. A i ostali radovi su ti super. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. volela bi da svratiš kod mene na blog i da primiš svoju nagradu, jeste mala i vidim da si je već primila ali mislim da je lepo znati kad te neko ceni!
    lepi su mi tvoji radovi. pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails