četvrtak, 7. siječnja 2010.

Ovir i dubina



Danas sam jedan stari ali dobrodržeći okvir za sliku  zlatne boje,  obojala srebrnim lakom jer mi odgovara interijeru. Odlučila sam ga položiti na komodu u hodniku tako da se oslikava u ogledalu i postigla sam jako dobar efekt slike u ogledalu...zanimljivo je gledati  sve te stvarčice ispred a onda ih ugledati iza..kao da su stvarno negdje dalje..u ogledalu.Ostavila sam rubove original zlatne ....nadam se da ćete si uspijeti  dočarati taj efekt dubine!!.

Broj komentara: 7:

  1. joj, otkud vadiš te stvari i ja bih takav okvir, još da je okrugli..
    Ogledalo se genijalno uklopilo u cijelu sliku.

    OdgovoriIzbriši
  2. još jednu potvrdu sunčane nagradice možeš pronaći na mom blogu :)

    pozdtavčić

    OdgovoriIzbriši
  3. ne pozdtavčić nego pozdravčić :D
    brzopleta ja hehe

    OdgovoriIzbriši
  4. ti okviri i ogledala su mraaaaaaaaaak!!! pogotovo kad ih staviš na pravo mjesto.

    OdgovoriIzbriši
  5. Clloe, divno je! Obožavam te starinske okvire i još tako ogromne, u kombinaciji s ogledalom perfektno, a još tako postavljeno...pravi šećer!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrlo raskošan i otmjen dojam, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve mi je diiivno i nekako blisko.POZDRAV

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails