ponedjeljak, 4. siječnja 2010.

Neka otkačena stolica




Ma bila sam nešto bolesna,ni sad nisam naročito zdrava al više nisam mogla bez kreativnog rada! Ovu sam staru stolicu dobila od svoje drage svekrve koja jako voli i cijeni moj rad i ovim joj se putem jako zahvaljujem!! Divna je! Odlučila sam kombinirati tehnike al što raditi,nisam znala..do samog kraja! Rekla sam si..pustiti ću pa kud me inspiracija odnese..i stala miješati stil i boje same stolice..i krenulo je!! Malo dekupaža,malo ručnog crteža..malo srebrnih zvijezdica ali i mrežastih čarapa!! Dobro me poslužila moja mrežasta čarapa koju sam na rubove  priljepila ljepilom i oblikovala je u nogu tete na visokim petama! Sada slijedi lakiranje stolice i onda je gotova i spremna za u svijet!!!!                                                                                                      Clloe

Broj komentara: 7:

  1. Ma jučer je, na FB, i nezavršena bila dobra, a sad je fantastična. Blago svekrvi koja te ima!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Ivana..ma nije mi se činila ok..morala sam još nešto dodati!! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ciao...sa zadovoljstvom sam pregledala tvoj blog :)
    stolica je skroz otkačena i baš mi se sviđa

    OdgovoriIzbriši
  4. stolica je tako dobra da bi trebala biti u nekoj galeriji! Fenomenalna je!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Iris,drago mi ja da ti se sviđa i nadam se da ćeš nam se pridružiti! :-) Majo,hvala i tebi,trudim se!! Katty moja..u galeriji kažeš? Pa možda jednom..haha..hvala ti na uvijek krasnom komentaru i vjetru u leđa! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bok!Stolica je fantastična.Jednu takvu sam prije neke dvije godine pokupila na krupnom otpadu s namjerom da joj udahnem život i da mi jednog dana stoji ispred moje šivaće mašine (kad budem imala prostor za nju,a ne na kuhinjskom stolu).Za sada stolica stoji na tavanu i čeka svoje mjesto,a još nije dobila ni svoje novo lice.Tvoja stolica,a i svi ostali radovi pokazuju da svaka stvar ima svoju dušu,svoj tajni život u sebi,a ti ga uspješno izvlačiš na površinu i pokazuješ nam ga.Hvala na inspiraciji!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails