nedjelja, 17. siječnja 2010.

Naš preuređeni poštanski sandučić...

...sam,na zidu,u zelenom okolišu...nekako mi je djelovao tužno...pa se odlučih na makeover našeg poštanskog sandučića!! Pa neka sa veseljem dočekuje poštara..jer,svaka stvar ima energiju..pa i sandučić. Još slijedi završno lakiranje i postavljanje na mjesto!!!

Broj komentara: 7:

  1. ajme, krasno Clloe! kao kućica u cvijeću! Prekrasan je!

    OdgovoriIzbriši
  2. bravo majstorice. odlično ti je ispao. sigurno će još više zasjati kad ga postaviš na njegovo pravo mjesto. a jesi li nešto i iznutra preuređivala?

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastično! Cure su se bacile na poštanske sandučiće, iako živim u stanu i imamo one još bezličnije sandučiće - kad vidim tvoj i Željkin, dođe mi da kupim sebi takav samo da ga mogu preurediti. Svaka čast, prelijep je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da će se svatko zaustavit ispred poštanskog sandučića. A kako neće kad je prekrasan!

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj sad mi je žao što nemam pred kućom ovakav sandučić...ma prvo mi treba kuća...hahahaha
    Dobro, imam stan i kao što kaže Ivana imamo one ružne sandučiće...(novi su ali sivi, bezlični)i razmišljam da krenem u preuređivanje svih sandučića...hahaha..mogu zamisliti stanare kad bi me vidjeli.
    Super si ovo uradila...zaista je slatkiš pravi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam cure moje vjerne..hoće,na pravom mjestu će još više doći do izražaja! Ivana,Phoneix!! Krenite u preuređenje svojih ili kompletno svih!! Sigurno će stanari biti oduševljeni!!

    OdgovoriIzbriši
  7. toliko lijepih stvari na jednom mjestu. .svako malo odem do tvog bloga da malo vidim što ima novo. .a sad i tebe pozivam do mog bloga da uzmeš malu nagradicu od mene. .pozdrav. .

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails