utorak, 15. prosinca 2009.

Za mamu..najbolju



Majčica se moja zaljubila u suncokrete koje sam radila ovih dana i poželjela da i njoj uredim neke starije stvari...a ja sam se sa guštom bacila na posao!! Jer,nema sretnije od mene kada sam u carstvu boja!!

Broj komentara: 5:

  1. My compliment for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog

    CLICK PHOTOSPHERA

    Even week another photo album

    Greetings from Italy,

    Marlow

    OdgovoriIzbriši
  2. vjerujem da je majka sad sva ponosna i da s guštom koristi tvoje uratke! koja mama ne bi bila ponosna na tako kreativnu kćer!

    OdgovoriIzbriši
  3. jako lepi suncokreti, stvarno osvežavaju prostor

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim žuto i suncokrete u svakoj kombinaciji!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails