subota, 19. prosinca 2009.

Snijeg u našem Lovranu * * * * * *

...pričalo se da će padati a ja sam ga sinoć čekala. Negdje oko 02.30h je počeo lepršati , polako i sramežljivo no nisam se nadala ovoliko. ...a ujutro...bjelina i milina za oči!!!! Padao je gusto i napadalo ga je toliko da mogu reći da ga u našim krajevima ,uz more,nije bilo toliko od negdje '85-'86 godine a onda sam bila mala i sjećam se kako sam sa prijateljima i susjedima uživala u zimskim radostima. Obožavam snijeg a najviše ga volim u našem Lovranu!!!

Broj komentara: 5:

  1. Cllo, slike su ti predivne! Kad ih gledam poželim biti vani na snijegu, a li kad se sjetim kako je to kad izađem , brzo se vratim u stvarnost i zamotam u deku...

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su super. Ovaj snijeg na moru izgleda nestvarno. Divim se tvojim radovima. Tek sam otkrila tvoj blog, na moju sramotu. Od sada ću te često posječivati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao iz bajke!
    Kao, uostalom, i sve sa ovog bloga!
    Sve najlepše za predstojeće praznike, i naravno, neiscrpnu inspiraciju ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretna ti Nova 2010. Na mom blogu je nagrada za tebe.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails