subota, 5. prosinca 2009.

Moja Božićna dekoracija-nesvakidašnji adventski vjenčić....











Danas sam od starog komada trsa-deblo grožđa-napravila majčici i nama ne klasičan adventski vjenčić...zašto uvijek mora biti u krugu i na vijenčiću?! Naravno da sam ga prije posprejala chrome silver sprejem a mamin zlatnim ali malo manje...ostavila sam da se osuši na prekrasnom današnjem burnom danu i krenula napraviti mašnice u tonu boja koje odgovaraju našim interijerima! Mami zlatno i bakreno a sebi srebrno i ljubičasto!! Silikonom sam polijepila svjećice!! Tada sam se sjetila da bih na svoj mogla zalijepiti sušene limune i narančice koje imam od ljetos..i njih sam posrebrila!! Baš su slatke tako srebrne..ledene!! Na mamin sam dodala žireve i ostavila ih u natur boji...zadovoljna sam a i ona!! Clloe

Broj komentara: 6:

  1. Odlično, zbilja ne znam koji mi je bolji. Svi već znaju da volim zlatnu boju pa možda zlatni vodi za nijansu. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Ivana!! :-)meni je draža srebrna,u svemu!!

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja sam zadovoljna, idejom, bojama i izvedbom. a najviše mi se sviđa to što je stvarno neobičan. bravo na originalnosti.

    OdgovoriIzbriši
  4. a šta da ti kažem?... čuvam mjesecima jednu takvu neobičnu granu, doduše od kontinentalnog drveta, a ne od trsa , ali isto će poslužiti za božićnu dekoraciju iako ne na taj način... valjda ti je jasno da sam se zaljubila u ove tvoje adventske vjenčiće na prvi pogled!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala Ž!! hvala Katty!! drago mi je da ste tu!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kad kreativna osoba uzme drvo u svoje ruke...
    nastane ovakva ljepota...
    Zaista prekrasno!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails