nedjelja, 1. studenoga 2009.

Još neki moji radovi...






...svaka ima svoju priču,svaka slika je dio perioda jednog...idu od 1998. do 2005...starac je inspiriran Van Gogh-om,kojeg jako volim i cijenim...njegovu jačinu i emotivnost,njegovu žudnju za životom i ljubavlju...šuma je nastala u šumi,na Učki,za jednog perioda kada smo svaki vikend posvećivali prirodi i živili u skladu s njom...bili na Učki u vikendici i uživali lutati šumom po danu a noću se grijati uz staru peć na drva...bez tv-a i kontakta sa civilizacijom i nakon toga se u grad vraćali preporođeni i spremni za još jedan radni tjedan...a zelena apstrakcija je nastala spontano i ne razmišljajući...sama od sebe je stvorila priču i nekako me asocirala na morsko dno,na morske trave...a geometrijska slika..e ona je slikana jako davno...jačina sunca,vatre...mjeseca i mraka..sve se to izmjenjuje u našem ciklusu i tako tvori život. Clloe

2 komentara:

  1. Clloe, ovo je predivno! Ma šta predivno, fenomenalno! Šuma mi je posebna iako su mi sve slike jednako lijepe! Bravo, Clloe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti Katty moja...stvarno mi je drago da ti se sviđaju...veliki kiss :-)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails