četvrtak, 19. studenoga 2009.

Još malo jeseni....

Još malo od jeseni u našem dvorištu..prekrasnih je boja,odmor za oči!! A ova stara špina je prekrasan detalj,pogotovo u ovo doba godine...naravno da je rukom obojana i sređena!!! Clloe

Broj komentara: 5:

  1. clloe, ova špina je dokaz da sve što dotakneš pretvoriš u čaroliju.

    OdgovoriIzbriši
  2. ma, majstorica! Tko sumnja nek pogleda sam pa se divi!

    OdgovoriIzbriši
  3. cure moje..a hvala vam...od srca!!! :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Fantastično, čini mi se da sve radiš s nevjerojatnom lakoćom i to je ono što me fascinira. Samo ti znaš koliko napora ulažeš u svoje radove, ali stvaraš čuda pa se isplati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zavidim ti na ovom blagu!! volela bih da stoji u mom dvorištu!
    Trebam li još nešto reći za ovu divnu staru česmu?
    Poseti me i reci šta misliš o mjim sitnicama.
    Topli pozdravi!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails