nedjelja, 29. studenoga 2009.

Bambus stolica




Napokon sam uspjela završiti i svoj zadnji rad koji me je čekao...nedjelja je bila baš pravi dan za to!!! Sljedeći tjedan imam u planu još podosta novih stvari i nadam se da ću sve stići....ah,da dan bar traje 48h!!! I to bi mi bilo malo... Clloe

Broj komentara: 7:

  1. više ne znam što bih rekla ili napisala... toliko sam te puta hvalila i divila se tvojim radovima, a ti svaki puta napraviš nešto što je još bolje i ljepše...

    OdgovoriIzbriši
  2. stolica je prvoklasna! svaka čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno! Koliko vidim ovo je decoupage, pitam se koliko ti je vremena trebalo da je napraviš ovako savršeno.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej koka, ovo ti je preeeedivno, evo moja mama i ja buljimo i ne vjerujemo očima! Svaka ti čast, fantastičan komad!

    OdgovoriIzbriši
  5. To sam ja, tvoja Teica s Hobbychic-a, ali pod maminim imenom na gmailu !!! pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala svima vama!! puno,puno!!! volim vas!! odmah dobijem inspiraciju za dalje... :-)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails