subota, 10. listopada 2009.

Priroda i ja

Ove dane sam našla malo vremena za lutati po prirodi koja je u jesen,meni,najljepša! Toliko plodova,toliko toplih boja,mirisa šume i spokoja u njoj...osjećam kako se priroda priprema za nadolazeću zimu..pomalo ali sigurno...eto,baš danas je nekako zahladilo i kiša pada a i u mom malom gradu,Lovranu,je počela fešta od maruna,Marunada! Svake godine u ovo vrijeme,grad se budi i svi hitaju u prirodu ne bi li što više jesenjih plodova,maruna,ubrali! A onda 3 tjedna fešte i delicija po našim kavanama,restoranima,hotelima! Ponosni smo na naš marun a imamo i zašto biti!! Ja sam skoknula na Učku našu,u planinu,po šipak i šiblje...ah,koje punjenje baterija...i po šišarke za dekoraciju u našem domu. Marune sam ubrala nešto bliže,osušila sam naranče i limune i lišće iskoristila kao podlogu za dekoraciju!! Sve je prirodno i diše i u naš dom donosi energiju prirode!! OBOŽAVAM JESEN!!! Clloe


3 komentara:

  1. draga, pa ja ne znam šta mi je ljepše ovdje, ali miriše mi zadivljujuće kroz ekran...fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  2. a hvala draga...još sam nakapala eteričnih ulja malo...!!!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts with Thumbnails